Cvičák

07.01.2012 14:15

Tak dneska to byl rozhodně ten nejpestřejší cvičák(nebo spíš procházka před cvičákem),co jsme kdy zažily.S mojí kamarádkou a její fenkou (Heidi,Zlatý retrívr) jsme přišli na cvičák o půl hodiny dříve,tak jsme se rozhodli,že se půjdeme ještě před tím projít...to jsme ještě nevěděli co nás čeká :).Když už jsme se z procházky vraceli,tak jsme si řekli že to vezmem přes pole(to byla ta chyba),psi byli samozřejmě celou procházku na volno,ale když mi konečně došlo,že pole je plné zajíců,ptáků a dalších zvířátech,tak už bylo pozdě...periferně jsem zpozorovala nějaký pohyb - králík...naivně jsem doufala že si ho psi nevšimnou,ale v tu chvíli Adýsek s Heidinkou králíka už dávno zpozorovali a pronásledovali.No byl to mazec...v jednu chvíli byl u mě a během pár vteřin na druhé straně pole...Adýsek ani Heidika na přivolání samozřejmě nereagovali...měli přece jinou práci:).Nakonec,když už jsem Adýska skoro ani neviděla,tak mu asi došlo,že mě vůbec nevidí...v tu chvíli už konečně začal vnímat mé volání a né utíkajícího zajíce...pořádně jsem si v tu chvíli oddechla,ani jsem to nečekala,že by ze zajíce spustil oči,a přiběhl na přivolání.Heidince to trvalo trošku dýl než si uvědomila,že zajíc jí už utekl a že Terku ani mě s Adýskem nevidí,avšak nakonec stejně přiběhla.Cestou zpátky jsme pottkali ještě holuby,které Adýs s oblibou rozháněl ;).

No...když jsme se konečně vrátili zpět ke cvičáku(samozřejmě pozdě),tak na nás už všichni čekali...dneska tam bylo nejvíce psů co jsme kdy zažili(cvičících 9 a přihlížejících taky asi 9)...byl to pěknej zmatek,ale pak nás cvičitelka rozřadila do dvou skupin(Adýsek byl samozřejmě v té lepší;)),no..a pak už vše probíhalo vcelku klidně...až na to,že se Adýsek zamotal do stopovacího vodítka,který na sobě měl pejsek se kterým si Adýs hrál:)...